BMW 3.0 CSi
In 2006 zijn er in hoogte en demping verstelbare achterschokbrekers van Intrax gemonteerd. Om meer negatief camber aan de achterzijde te krijgen, zijn de draagarmen vervangen door die van een 6-serie.
Aan de voorzijde is het remsysteem aangepast. Er zijn de rode Brembo 4-zuigerremtangen met gegroefde 315 x 28 mm remschijven gemonteerd.
De oude vertrouwde 3.0 liter motor is vervangen door een 3.5 uit een 535i type E34. Resultaat: meer vermogen en een hoger koppel. In eerste instantie wordt de motor gevoed door 3 dubbele 45 mm Weber carburateurs. Maar de cilinderkop is al zodanig aangepast, dat er gasklephuizen van een M5 type E34 op passen. Dit is gedaan omdat er in de nabije toekomst een KMS programmeerbaar injectie / onstekingsysteem toegepast gaat worden.
Het KMS systeem is eind 2006 een feit. In het bijgeleverde Windows programma kunnen de kenvelden van injectie-tijden en onstekings-tijdstippen aangepast worden.
In 2007 zijn de kuipstoelen vervangen door race-stoelen met 5-punts gordels.